Versenykiírás

Nevezett csapatok

Helyszínek

Szervezők

Támogatóink

Képek

 

 

Ismét eltelt egy év!

Az alábbiakban a XXV. Pedagógus Kupa és II. Fábián Tamás Teremlabdarúgó Emléktorna versenykiírását olvashatod.

Kérem, hogy a versenykiírást nagyon figyelmesen olvasd el, hogy utólag minél kevesebb félreértés, esetleg reklamáció legyen!

A versenykiírást a sorsolás helyszínén / Krúdy Gy. Szakközépiskola, Szeged, József A. sgt. 118-120.  2017. Január 13 –án. 17:00 –kor véglegesítettük.

XXV. Pedagógus Kupa és II. Fábián Tamás Teremlabdarúgó emléktorna

VERSENYKIÍRÁS

1. A torna célja:

Aktív pedagógusok és pedagógus diplomával rendelkezők sportolási lehetőségeinek bővítése és összetartása.

2. A torna rendezője:

 Gyenge Balázs testnevelő, egyéni vállalkozó.

Versenybizottság:    elnök:  - Gyenge Balázs testnevelő / +36 20 393 3335, bgyenge@freemail.hu /

tagok

- Németh László Domaszék sportcsarnokának vezetője,

- a helyszínek játékvezetői: Rácz László és

3. A torna helye, ideje:

Helye:

·      Domaszék Község Sportcsarnoka (nyílt kat.), 

     Ideje: 2017. január 21. A kezdési idő: 8:30

4. A torna lebonyolítása:

·      Játékidő: a csoportmérkőzéseken 2 x 18 perc, az elődöntőkben és a döntőkben 2 x 15 perc

·      Lebonyolítás: körmérkőzéses rendszer

·      Továbbjutás eldöntése a csoport mérkőzések során: 1.több elért pont,

                                                                                2.egymás ellen elért eredmény,                                                                             

                                                                                3.gólkülönbség,

                                                                                4.több rúgott gól,

 Három vagy több csapat azonos pontszáma esetén a gólkülönbséget, ill. a több lőtt gólt az érintett csapatok egymás ellen elért eredményei alapján számoljuk! Az elődöntőkben és a helyosztókon döntetlen eredmény esetén 3-3 büntetőrúgás következik. Ha ezután is döntetlen, úgy 1-1 büntetőrúgás következik felváltva, míg az egyik csapat játékosa nem ront. A büntetőpárbajban egy játékos egyszer rúghat! Természetesen, ha „körbeért a rúgás”, akkor újra kezdődik.

·      A győzelemért 3, a döntetlenért 1, a vereségért 0 pont jár.

5. Nevezés, a torna résztvevői:

·      Nevezési díj: 15.000 Ft/csapat, a mérkőzések helyszínén történik (akik még nem fizették be), a kitöltött nevezési lap egyidejű leadásával.

·      A tornán olyan játékosok szerepelhetnek, akik pedagógusi végzettséggel rendelkeznek ( Lásd: a lap közepét! ),  és ezt egyértelműen igazolni tudják (diploma fénymásolat + szem.ig.), vagy egyéb diplomával rendelkeznek és oktatási intézményben pedagógusi státuszt töltenek be vagy igazolni tudják, hogy mindkét szülőjük pedagógusi tevékenységet folytat vagy pedagógusi végzettséggel rendelkezik.

·      A tornán olyan játékosok is játszhatnak, akik diplomájukat nyelvvizsga hiányában nem kapták kézhez.

·      Ebben az esetben a játékos, játékjogosultságát az INDEX-ével igazolja! A három éves „BSc” –t végzettek is játszhatnak, informatikusokat is beleértve.

·      Minden csapatnak joga van ellenfele játékosainak játékjogosultságát ellenőriztetni.

·      Amennyiben utólag derül ki, hogy valaki nem tudja egyértelműen igazolni játék- jogosultságát, úgy az adott játékost a további küzdelmekből kizárjuk, de a csapat folytathatja szereplését és visszamenőleg az elért eredményeit is jóváhagyjuk.

FIGYELEM!

·      A tornán egyetemek és főiskolák nappali tagozatos hallgatói nem, illetve az alábbi feltételekkel játszhatnak!

·      Kivétel: főiskolai, egyetemi hallgató, aki betöltötte 20. életévét és igazolni tudja, hogy mindkét szülője pedagógusi tevékenységet folytat, vagy pedagógusi végzettséggel rendelkezik.

·      Különböző edzői végzettséggel vagy Okj. rendszerű oklevéllel rendelkezők, felsőfokú végzettség nélkül nem játszhatnak!

·      Egy játékos csak az előre leadott nevezési lapon feltüntetett csapatban szerepelhet.

·     Nevezni korlátozás nélküli létszámmal lehet, de a díjazásban 12 főt számítunk be / kivéve az érmeket, ott 15 fő /

IGAZOLÁS:

·      PEDAGÓGUS IGAZOLVÁNNYAL, OKTATÁSI AZONOSÍTÓVAL, diplomával vagy a szakképesítést igazoló dokumentummal (szülőknek is), indexszel, külföldi játékosok egyéb, egyértelmű igazolással és személyi igazolvánnyal, útlevéllel vagy jogosítvánnyal. Azok, akik pedagógusi képesítéssel nem rendelkeznek, de egyéb diplomájuk mellett oktatási tevékenységet folytatnak, Ők intézményük igazgatója által aláírt igazolást is be kell, hogy mutassanak! Amennyiben valaki otthon felejti igazolásait vagy rajta kívül álló okok miatt nem tudja bemutatni jogosultságát igazoló iratait, akkor a versenybizottság vizsgálja meg a játék jogosultságot.

·      Bármely vitatott egyéb esetben is a versenybizottság dönt!

6. Óvás:

    Óvni kizárólag a lejátszott mérkőzés után lehet a mérkőzésen érintett csapatok által,   

    5000.- Ft óvási díj  befizetésével,

    Egy adott mérkőzés végeredményét az érintett csapatokon kívül más csapat nem

    óvhatja meg!

7. Díjazás:

·      A győztes csapat elnyeri a vándorkupát és egy állandó kupát

·      jelenlegi védője: Ságvári (nyílt kat.).

·      Az I-III. helyezett csapatok érem díjazásban részesülnek.

·      Az I-IV. helyezett csapatok a támogatók által felajánlott díjakat, ajándékokat kapják.

·      A csapatokat, a domaszéki „Sárkány” klubhelyiségben vacsora meghívással ( csak étkezés ) is díjazzuk. Az EREDMÉNYHIRDETÉS is itt lesz!!!!!

·      Jutalmazzuk a legjobb kapust, a legjobb mezőnyjátékost, a gólkirályt és a legrutinosabb játékost.

·      A gólkirályi címet csak a döntőben elért gólszámok adják. Holtverseny esetén az idősebb játékost illeti a díj.

8. Költségek:

·      A rendezési- és díjazási költségeket a rendező szervek és a résztvevő csapatok együttesen fedezik.

·      Nevezési díj: 15.000.-Ft. Nyugtát vagy Számlát „Sportszolgáltatás”, Nevezési díj” címen állítunk ki.

9. Egyéb tudnivalók:

·      Domaszék: vonaljáték, bedobással vagy berúgással, a kezdőcsapat létszáma 5+1 fő.

·      A lábbal szándékosan hazaadott labdát a kapus nem veheti fel. A kapus a félpályán túlra is kidobhatja a labdát. Kapusról szöglet van.

·      Szerelési kísérlet esetén a becsúszás szabálytalan.

·      Középkezdésből és kirúgásból közvetlenül gól érhető el.

·      A mérkőzések során alkalmazott fegyelmezési eszközök: sárgalapos figyelmeztetés, 2 perces kiállítás, 5 perces kiállítás, végleges kiállítás a szabálytalanság súlyosságától függően, azonnali kiállítás. A véglegesen kiállított játékos automatikusan a következő mérkőzésen nem játszhat, de ennél súlyosabb büntetést is kaphat. A véglegesen kiállított játékos helyére 5 perc múlva másik játékos állhat!

·      Azonnali kiállítás esetén a csapat nem egészülhet ki.

·      Megkérjük a Tisztelt csapatokat, hogy lehetőségeikhez mérten 2 garnitúra eltérő színű felszerelést hozzanak magukkal.

·      Felhívjuk a csapatok figyelmét, hogy egy öltözőt több csapat is fog használni, így az öltözőkben hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállalunk!

·      A versenybizottság fenntartja magának a jogot a vitás esetek eldöntésére ill. a versenykiírás „menetközbeni” szükséges módosítására!

·      A tornán mindenki saját felelősségére játszik, sportorvosi engedélyt nem kérünk!

 

 Az egyes pedagógus munkakörök betöltéséhez szükséges képesítési követelmények

Kotv.
16. § (1) A közoktatási intézmény munkavállalói, illetőleg közalkalmazottai (a továbbiakban: alkalmazott) tekintetében – a munkáltatótól függően – a Munka Törvénykönyvét vagy a közalkalmazottak jogállásáról szóló törvényt e törvény rendelkezéseivel együtt kell alkalmazni.

(2) A közoktatásban az alkalmazás feltétele, hogy az alkalmazott
a) rendelkezzen az előírt iskolai végzettséggel, szakképesítéssel;
b) büntetlen előéletű és cselekvőképes legyen.

(3) A pedagógus az óvodai nevelő munka, illetve az iskolai és kollégiumi nevelő és oktató munka keretében végzett tevékenységével kapcsolatban a büntetőjogi védelem szempontjából közfeladatot ellátó személy.

(4) A nevelési-oktatási intézményekben és a pedagógiai szakszolgálat intézményeiben a pedagógus munkakörökben dolgozó pedagógus heti teljes munkaideje a kötelező órából, valamint a nevelő-, illetve nevelő és oktató munkával vagy a gyermekekkel, tanulókkal a szakfeladatának megfelelő foglalkozással összefüggő feladatok ellátásához szükséges időből áll. A pedagógus kötelező óráját a gyermekekkel, tanulókkal való közvetlen foglalkozásra, illetőleg a tanórai foglalkozás keretében való nevelésre, oktatásra köteles fordítani.

(5) A nevelési-oktatási intézményekben és a pedagógiai szakszolgálat intézményeiben a pedagógus foglalkoztatása – a 17. §-ban meghatározott feltételek szerint – pedagógus-munkakörben vagy szakvizsgázott pedagógus munkakörben történik. A 17. § (1)-(4) bekezdésben foglaltakat az óraadó tanár tekintetében is alkalmazni kell.

17. § (1) Ha e törvény másképp nem rendelkezik, nevelési-oktatási intézményben pedagógus-munkakörben az alkalmazható, aki az e törvényben meghatározott felsőfokú iskolai (egyetemi vagy főiskolai szintű) végzettséggel és szakképzettséggel rendelkezik. A megfelelő felsőfokú iskolai végzettségek és szakképzettségek a következők:
a) óvodában óvodapedagógusi;
b) az iskolai oktatás első-negyedik évfolyamán tanítói, konduktor-tanítói, konduktori (a továbbiakban a konduktori és a konduktor-tanítói végzettség együtt: konduktor), ha az iskolában a helyi tantervben foglaltak alapján emelt szintű oktatás folyik, a művészetek, az idegen nyelv, a nemzetiségi és etnikai kisebbségi nyelv és irodalom, a testnevelés és sport tantárgyaihoz tanítói vagy tanári;
c) az iskolai oktatás ötödik-hatodik évfolyamán a tantárgynak, megfelelő szakos tanári vagy a művelődési terület tantárgycsoportjának megfelelő képesítést nyújtó tanítói;
d) az iskolai oktatás hetedik-nyolcadik, továbbá a középiskola kivételével a kilencedik-tizedik évfolyamán a tantárgynak megfelelő szakos tanári;
e) középiskolában a kilencedik évfolyamtól kezdődően a tantárgynak, megfelelő szakos egyetemi szintű tanári vagy készségtárgyak esetén a tantárgynak megfelelő tanári;
f)
g) szakközépiskolában és szakiskolában a szakmai elméleti tantárgyat vagy szakmai előkészítő ismeretet, valamint a szakmai alapozó és a pályaorientáció ismeretet oktató pedagógusnak a képzés szakirányának megfelelő tanári vagy a képzés szakirányának megfelelő felsőfokú, a pályaorientáció és a szakmai alapozó oktatásban, továbbá a d) pontban meghatározott;
h)
i) szakközépiskolában és szakiskolában a gyakorlati képzést végző pedagógusnak, továbbá gimnáziumban a munkába állást előkészítő, illetve segítő elméleti és gyakorlati foglalkozást tartó pedagógusnak a képzés szakirányának megfelelő tanári vagy a képzés szakirányának megfelelő felsőfokú;
j) napközi otthoni és tanulószobai foglalkozáson az iskolatípusnak, kollégiumban az érdekelt iskoláknak megfelelő, a b)-f) pontban felsorolt vagy szociálpedagógus, pedagógiai szakpszichológus, pedagógia szakos, illetve nevelőtanár szakos;
k) alapfokú művészetoktatási intézményben, művészeti szakközépiskolában, szakiskolában a művészeti szakmai tantárgyakat oktató pedagógusnak a művészeti tárgynak megfelelő felsőfokú iskolai; művészeti szakközépiskolában – ha van a képzés szakirányának megfelelő egyetemi szintű képzés – a tizenegyedik évfolyamtól egyetemi szintű tanári, illetve a művészeti területnek megfelelő egyetemi szintű;
l) a j) pontban fel nem sorolt tanórán kívüli foglalkozás megtartásához a foglalkozás tartalmi követelményeihez igazodó, a b)-j) pontban felsorolt;
m) iskolai, kollégiumi könyvtárostanárnak (tanítónak) az iskolában, kollégiumban pedagógus-munkakör betöltésére jogosító a b)-e), illetve j) pontban felsorolt tanítói, tanári és könyvtáros végzettség és szakképzettség.

(2) Idegen nyelv oktatására – minden iskolatípusban – alkalmazható, aki nyelvtanári vagy idegen nyelv- és irodalom szakos tanári végzettséggel és szakképzettséggel rendelkezik.

(3) Ha az óvodai nevelés, iskolai nevelés és oktatás, kollégiumi nevelés nyelve a nemzeti vagy etnikai kisebbség nyelve, illetve nem magyar nyelv, az adott nyelven folyó nevelő és oktató munkához pedagógus-munkakörben – a nevelési-oktatási intézmény típusához igazodva – az alkalmazható, aki
a) nemzetiségi óvodapedagógus, nemzetiségi tanítói oklevéllel rendelkezik,
b) az (1) bekezdésben meghatározott felsőfokú iskolai végzettséggel és szakképzettséggel, valamint az iskolai és kollégiumi nevelés-oktatás nyelvének tanítására jogosító tanítói, tanári, nyelvtanári végzettséggel és szakképzettséggel rendelkezik,
c) az (1) bekezdés d)-e) pontjában meghatározott felsőfokú iskolai végzettséggel és szakképzettséggel rendelkezik, továbbá az alapképzésben vagy a szakirányú továbbképzésben elsajátította az adott tantárgy kisebbségi oktatásához szükséges nyelvi ismereteket,
d) a Magyar Köztársaságban honosított, az (1) bekezdés szerinti pedagógus-munkakör betöltésére jogosító, a tanítás nyelvének megfelelő oklevéllel rendelkezik.

(4) Iskolapszichológusként az alkalmazható, aki pedagógiai szakpszichológus végzettséggel és szakképzettséggel, vagy pszichológus és pedagógus végzettséggel és szakképzettséggel rendelkezik.

(5) Azt, aki az (1)-(4) bekezdésben előírt felsőfokú iskolai végzettsége és szakképzettsége mellett egyetemi vagy főiskolai szakirányú továbbképzésben pedagógus-szakvizsgát (a továbbiakban: pedagógus-szakvizsga) tett, szakvizsgázott pedagógus-munkakörben kell foglalkoztatni.

(6) A pedagógus-szakvizsgára történő felkészülés
a) hozzájárul az alapképzésben megszerzett ismeretek és jártasság megújításához, kiegészítéséhez, a pedagógus-munkakörrel együtt járó feladatok ellátásához szükséges gyakorlat, képesség, pedagógus pályára való alkalmasság fejlesztéséhez,
b) hozzájárulhat a vezetői, a szakértői, a vizsgaelnöki, a vezetőtanári (gyakorlatvezető óvónői, tanítói) tevékenységhez, a pedagógiai szakmai szolgáltatások, a pedagógiai szakszolgálatok ellátásához szükséges ismeretek megszerzéséhez, továbbá
c) az alapképzésben szerzett ismeretekhez szorosan nem kötődő új ismereteket nyújthat.

(7)

(8) A pedagógust, ha nem rendelkezik legalább öt év pedagógus-munkakörben szerzett gyakorlattal vagy pedagógus-szakvizsgával, a munkáltató csak abban az esetben alkalmazhatja határozatlan időre, ha egy évre szóló munkaszerződés, közalkalmazotti kinevezés, óraadói megbízás keretében történő foglalkoztatás során meggyőződött szakmai alkalmasságáról.

(9) Pedagógusképző felsőoktatási intézmény hallgatójának óvodai, iskolai gyakorlati képzésének vezetésére vagy pedagógusok továbbképzésére vezető tanári (gyakorlatvezető óvónői, tanítói), továbbá szaktanácsadói megbízást az kaphat, akinek pedagógus-munkakör betöltéséhez szükséges felsőfokú iskolai végzettsége és szakképzettsége, továbbá pedagógus-szakvizsgája, valamint a nevelő-oktató munkában eltöltött legalább ötéves szakmai gyakorlata van.

(10) A nem felsőoktatási intézmény által fenntartott óvodában vagy iskolában a pedagógusképzést folytató felsőoktatási intézmény hallgatójának óvodai gyakorlati foglalkozásával, pedagógiai gyakorlatával kapcsolatos feladatok ellátásában, továbbá a pedagógusok továbbképzésében a vezető tanár (gyakorlatvezető óvónő, tanító) részt vehet
a) a felsőoktatási intézmény és a nevelési-oktatási intézmény megállapodása;
b) a felsőoktatási intézménnyel kötött megállapodás;
c) a nevelési-oktatási intézmény fenntartójával kötött megállapodás alapján.

(11) A szaktanácsadói feladatok ellátásában a megbízóval kötött megállapodás alapján lehet részt venni.

30. § (10) A korai fejlesztés és gondozás, továbbá a képzési kötelezettség feladatait pedagógus-munkakörben gyógypedagógus (terapeuta) konduktor vagy gyógypedagógus (terapeuta), illetve konduktor irányításával, szükség esetén közreműködésével szociálpedagógus, óvodapedagógus, tanító, tanár; nem pedagógus-munkakörben gyógypedagógus (terapeuta) vagy konduktor irányításával szociális munkás, gyógytornász, ápoló, gyermekfelügyelő, pedagógiai asszisztens, gyógypedagógiai asszisztens, bölcsődei gondozó láthatja el.

(11) A gyógypedagógiai nevelésben-oktatásban részt vevő nevelési-oktatási intézményben a pedagógus-munkakör betöltéséhez szükséges felsőfokú iskolai végzettségek és szakképzettségek a következők:
a) ha az óvodai foglalkozás, a tanórai foglalkozás elsődleges célja a fogyatékosságból eredő hátrány csökkentése, továbbá az egészségügyi és pedagógiai célú habilitációs, rehabilitációs óvodai foglalkozásokhoz, tanórai foglalkozásokhoz a fogyatékosság típusának megfelelő gyógypedagógiai tanári, konduktori, konduktor-tanítói, terapeuta vagy a 17. § (1) bekezdésében meghatározott végzettség, szakképzettség és egyetemi, főiskolai szakirányú továbbképzés keretében szerzett – a tevékenység folytatására jogosító – szakképzettség,
b) ha a fogyatékos gyermek, tanuló ép értelmű és az óvodai foglalkozás, a tanórai foglalkozás elsődlegesen nem a fogyatékosságból eredő hátrány csökkentését, a tanuló egészségügyi és pedagógiai célú habilitációját, rehabilitációját szolgálja, továbbá a tanórán kívüli foglalkozáshoz, a kollégiumi foglalkozáshoz az a) pontban meghatározott vagy a 17. § (1) bekezdésében meghatározott végzettség és szakképzettség.

(12) Ha a (11) bekezdés b) pontja alapján a pedagógus-munkakört a 17. § (1) bekezdésében meghatározott végzettséggel és szakképzettséggel rendelkezővel töltik be, biztosítani kell, hogy a fogyatékosság típusának megfelelő végzettséggel és szakképzettséggel rendelkező gyógypedagógus (terapeuta) vagy konduktor segítse a többi pedagógus munkáját.

122. § (10) Az e törvény 17. §-ának (8) bekezdésében meghatározott határidők számításánál a külföldi munkavégzés idejét figyelmen kívül kell hagyni.

127. § (1) a) Az alkalmazáskor és a vezetői megbízáskor
– a végzettség szintjének megfelelő tanári szakképesítésnek kell elfogadni a képzés szakirányának megfelelő felsőfokú iskolai végzettséget tanúsító oklevéllel igazolt szakképesítést, ha a felsőfokú iskolai tanulmányok keretében el kellett sajátítani a tantárgy oktatásának módszertanát; a feltételek meglétéről az oklevelet kiállító felsőoktatási intézmény igazolása vagy a leckekönyv alapján a munkáltató dönt;
– főiskolai szintű iskolai végzettségnek és pedagógus szakképzettségnek kell elfogadni a felsőfokú intézményként, illetve jogelődjeként alapított oktatási intézményben (például óvónőképző intézet, tanítóképző intézet, szaktanár képző) szerzett pedagógus szakképzettséget;
– pedagógus-munkakör betöltésére jogosító oklevélnek kell elfogadni a pedagógia szakos előadói és a nevelőtanári szakképesítést tanúsító felsőfokú iskolai oklevelet;
– egyetemi végzettségnek és szakképzettségnek kell elfogadni a Magyar Testnevelési Főiskola által az 1975. évi 16. törvényerejű rendelet hatálybalépése előtt kiadott testnevelőtanári szakképzettséget.
b) Az alkalmazáskor és e törvényben meghatározott feltételek esetén a vezetői megbízáskor főiskolai szintű iskolai végzettségnek és pedagógus szakképzettségnek kell elfogadni az óvónőképzőben, a tanítóképzőben, az állami zenekonzervatóriumban szerzett végzettséget.
c) Az alkalmazáskor a képzés szakirányának megfelelő főiskolai végzettségnek kell elfogadni a – képzésről rendelkező jogszabály szerint – felsőfokú végzettséget tanúsító műszaki oktatói, technikus tanári, szakoktatói oklevelet, bizonyítványt.
d) A Gépírás- és Gyorsírástanítókat Vizsgáztató Országos Bizottság által kiállított gépírás és gyorsírás tanítására jogosító bizonyítvány – az e törvényben meghatározottak szerint pedagógus-munkakör betöltésére jogosító – felsőfokú szakképesítés.
e) Az alkalmazáskor a képzés szakirányának megfelelő középfokú szakképesítésnek kell elfogadni a c) pont hatálya alá nem tartozó, tanfolyami képzésben szerzett műszaki szakoktatói (oktatói) bizonyítványt.

(2) Szakközépiskolában és szakiskolában gyakorlati képzésre – az elméletigényes szakmai képzés kivételével – középiskolai végzettséggel és szakirányú szakmai képesítéssel, valamint ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakember, ha a feladatot felsőfokú szakképesítéssel rendelkező pedagógussal nem tudják ellátni.

(3) Ha nincs a képzés szakirányának megfelelő hazai felsőfokú képzés, határozott időre alkalmazható
a) szakközépiskolában, továbbá a (4) bekezdésben meghatározott kivétellel a szakiskolában a szakmai elméleti és szakmai gyakorlati tantárgyak és a szakmai előkészítő ismeretek, valamint gimnáziumban a munkába állást előkészítő, illetve segítő elméleti és gyakorlati ismeretek oktatására, továbbá minden iskolában a tanórán kívüli foglalkozás megtartásához a képzés szakirányának megfelelő technikusi, szakközépiskolai szakképesítéssel, iskolarendszeren kívüli oktatásban szerzett felsőfokú szakképesítéssel és legalább öt éves szakmai gyakorlattal rendelkező szakember;
b) alapfokú művészetoktatási intézményben, művészetoktatási szakközépiskolában a gyakorlati és elméleti oktatáshoz középiskolai végzettséggel és legalább ötéves szakmai gyakorlattal rendelkező szakember.

(4) Ha nincs a képzés szakirányának megfelelő hazai felsőfokú képzés szakiskolában – az elméletigényes szakmai gyakorlat kivételével – alkalmazható határozatlan időre az is, aki középiskolai végzettséggel és mestervizsgával rendelkezik.

(5) Az artistaképzésben gyakorlati képzésre alkalmazható határozatlan időre az is, aki érettségivel és a művészi pályán szerzett legalább tíz éves szakmai gyakorlattal rendelkezik.

(6) Az (1)-(5) bekezdésben felsorolt iskolai végzettség, képesítés pedagógus-munkakör betöltésére jogosító iskolai végzettség, illetve képesítés. A pedagógus besorolását az elismert, illetve a meglévő végzettségének, képesítésének megfelelően kell elvégezni.

(7) Iskolai, kollégiumi könyvtárostanárnak (tanítónak) alkalmazható az is, aki az e törvény 17. §-a (1) bekezdésének b)-e) és j) pontban felsorolt – az iskolában, kollégiumban pedagógus-munkakör betöltésére jogosító – tanítói vagy tanári végzettséggel és szakképzettséggel, továbbá iskolarendszeren kívüli oktatásban szerzett felsőfokú vagy középfokú könyvtárosi szakképzettséggel rendelkezik.

(8) Az emelt szintű oktatás kivételével az iskolai oktatás ötödik évfolyamán az adott tantárgy oktatására és pedagógus-munkakör betöltésére jogosít a szakkollégium elvégzését igazoló tanítói végzettség és szakképzettség.

(9) A (2)-(3) bekezdés alapján, határozott időre megállapodás azzal köthető, aki vállalja a munkakör betöltéséhez szükséges – a 17. § (1) bekezdésben előírt –, a (3) bekezdésben meghatározott esetben a felsőfokú pedagógus szakképesítés megszerzését. Az alkalmazás legfeljebb a felsőfokú tanulmányok elvégzéséhez szükséges időre szólhat. A szerződés legfeljebb további két évre meghosszabbítható akkor, ha a pedagógus önhibáján kívül nem tudta tanulmányait befejezni.

(10) Tanulmányai befejezéséig szóló határozott idejű kinevezéssel alkalmazható a felsőfokú oktatási intézmény utolsó évfolyamos hallgatója is, ha olyan tanulmányokat folytat, amelyben a munkakörére előírt szakképesítést fogja megszerezni.

(11) Általános iskolában és általános iskolai tanulókat fogadó kollégiumban napközi otthoni és tanulószobai foglalkozás megtartására, illetve kollégiumi nevelőtanárként alkalmazható, aki hittanár-nevelő szakos pedagógus végzettséggel rendelkezik.

128. § (1) Ha a pedagógus szakképesítése e törvényben meghatározott képesítésnek nem felel meg, és e törvénynek a hatálybalépésekor a pedagógusnak
a) a nyugdíjjogosultság eléréséhez szükséges korhatárig tíz évnél kevesebb ideje van, legfeljebb a nyugdíjkorhatár eléréséig változatlan munkakörben tovább foglalkoztatható;
b) a nyugdíjjogosultság eléréséhez szükséges korhatárig tíz évnél több ideje van, e törvény hatálybalépésének napjától számított öt év után csak akkor foglalkoztatható tovább pedagógus-munkakörben, ha tanulmányait a felsőfokú pedagógus-szakképesítést nyújtó oktatásban megkezdte.

(2) E törvény hatálybalépésétől számított öt évig alkalmazható a kollégiumban nevelőtanárként, aki hittudományi egyetemi vagy főiskolai oklevéllel rendelkezik. Foglalkoztatására a 127. § (9) bekezdésében foglaltakat kell alkalmazni.

(3) a) 2006. szeptember 1-jéig alkalmazható idegen nyelv oktatásra, továbbá idegen nyelven történő nevelésre, oktatásra a megfelelő pedagógus végzettséggel és legalább középfokú "C" típusú állami nyelvvizsga bizonyítvánnyal vagy azzal egyenértékű okirattal rendelkező pedagógus, feltéve, hogy addig az időpontig megkezdi tanulmányait a megfelelő felsőfokú iskolai végzettséget és szakképzettséget tanúsító oklevél megszerzése céljából. A tanulmányok megkezdése nélkül is alkalmazható e határidő elteltét követően – legfeljebb annak a tanévnek a végéig, amelyben a nyugdíjkorhatárt eléri – az a pedagógus, aki 2002. augusztus 31-ig betölti az ötvenedik életévét, feltéve, hogy legalább tíz év gyakorlattal rendelkezik az adott nyelv tanítása terén. E rendelkezéseket a nemzetiségi, etnikai kisebbségi nyelv oktatására azzal az eltéréssel kell alkalmazni, hogy
aa) a pedagógusnak az adott nyelvből felsőfokú "C" típusú állami nyelvvizsga bizonyítvánnyal vagy azzal egyenértékű okirattal kell rendelkeznie, és tanulmányait 2003. szeptember 1-jéig kell megkezdenie,
ab) a bolgár, a cigány (romani, illetve beás), a görög, a lengyel, az örmény, a ruszin, az ukrán nyelv oktatására a felsőoktatási tanulmányok megkezdése nélkül, korlátlan határideig alkalmazható az, aki az aa) pontban meghatározott feltételeknek megfelel,
ac) az e bekezdés a) pontjában foglaltak a német nemzetiségi oktatásban nem alkalmazhatók.
b) A nemzeti, etnikai kisebbségi iskolai nevelésben-oktatásban – az anyanyelv és irodalom tantárgy kivételével – az ötödik évfolyamtól kezdődően a tantárgyak anyanyelven történő oktatására pedagógus-munkakört tölthet be, és vezetői megbízást kaphat az is, aki rendelkezik az e törvény 17. §-ának (1) bekezdésében, illetve 30. §-ának (11) bekezdésében, 127. §-a (1) bekezdésének a)-b) pontjában vagy (8) bekezdésében meghatározott felsőfokú iskolai végzettséggel és szakképzettséggel, továbbá felsőfokú „C” típusú állami nyelvvizsga bizonyítvánnyal, vagy azzal egyenértékű okirattal.
c) A nemzeti, etnikai kisebbségi kollégiumi nevelésben pedagógus-munkakört tölthet be és vezetői megbízást kaphat az is, aki megfelel a b) pontban meghatározott feltételeknek.
d) A nemzeti, etnikai kisebbségi óvodai nevelésben
– pedagógus-munkakört tölthet be és vezetői megbízást kaphat az is, aki megfelel az e törvény 127. § (1) bekezdése a) pont, második gondolatjelében vagy b) pontjában meghatározott feltételeknek, továbbá felsőfokú "C" típusú állami nyelvvizsga bizonyítvánnyal, illetve azzal egyenértékű okirattal rendelkezik,
– pedagógus-munkakört tölthet be az is, aki megfelel az első gondolatjelben meghatározott vagy e § (1) bekezdés a) pontjában, illetve (5) bekezdésében meghatározott feltételeknek és legalább középfokú "C" típusú állami nyelvvizsga bizonyítvánnyal vagy azzal egyenértékű okirattal rendelkezik.
e) A nemzeti, etnikai kisebbségi szakképzésben gyakorlati ismeretek oktatására pedagógus-munkakört tölthet be az is, aki megfelel e törvény 127. §-ának (1) bekezdésének c)-e) pontjában vagy (2)-(4) bekezdésében meghatározott feltételeknek és legalább középfokú „C” típusú állami nyelvvizsga bizonyítvánnyal, illetve azzal egyenértékű okirattal rendelkezik.
f) Az a)-e) pontban szabályozott nyelvvizsga bizonyítványt vagy azzal egyenértékű okiratot a pedagógus-munkakörben foglalkoztatottaknál a besorolásnál és a további szakképesítés után járó illetménynövekedés meghatározásakor figyelmen kívül kell hagyni.

(4) az óvónői szakközépiskolai szakon
a) a képzés e törvény hatálybalépését követő év szeptember 1-jétől óvodai és kollégiumi gyermekfelügyelői, pedagógiai asszisztensi, szabadidő szervezői szakra változik;
b) e törvény hatálybalépése előtt megkezdett tanulmányokat változatlan feltételekkel fejezheti be a tanuló, kérelmére azonban lehetővé kell tenni, hogy az érettségi-képesítő vizsga keretében gyógypedagógiai, továbbá közművelődési alapismeretekből levizsgázzon, és az új szaknak megfelelő végzettséget is megszerezze;
c) kiadott érettségi-képesítő bizonyítvánnyal – kivéve a 128. § (1) bekezdésének a) pontjában és (8) bekezdésében meghatározott feltételnek megfelelő pedagógust – utoljára az 1997. évben lehet óvónői munkakörben alkalmazni a 127. § (9) bekezdésében meghatározott feltételekkel;
d) kiadott érettségi-képesítő bizonyítvánnyal rendelkező, ha 1993. szeptember 1-jétől 1998. december 31-ig gyógypedagógia és közművelődési alapismeretekből vizsgát tesz, megszerzi a b) pontban meghatározott képesítést, a vizsgát az iskola az igényeknek megfelelően szervezi, a vizsgára való felkészülést az iskola kérésre konzultációs foglalkozások szervezésével segíti; e) szerzett szakképzettség az oktatás finanszírozása tekintetében nem számít első szakképzettségnek.

(5) Az (1) bekezdésben meghatározottaktól eltérően pedagógus-munkakörben továbbra is foglalkoztatható és alkalmazható
a) óvodapedagógusként, aki óvónői szakközépiskolában szerzett érettségi-képesítő bizonyítvánnyal,
b) gép– és gyorsírás tantárgy oktatására, aki gépírás és gyorsírás tanítására jogosító bizonyítvánnyal,
c) szakmai gyakorlati képzésre, aki érettségi bizonyítvánnyal és tanfolyami képzésben szerzett műszaki oktatói vagy szakoktatói bizonyítvánnyal, illetve technikus tanári képesítést tanúsító bizonyítvánnyal,
d) gyógypedagógus-munkakörben, aki óvónői, tanítói, illetve tanári oklevéllel,
e) technika-gyakorlati foglalkozás tantárgy oktatására, aki a szakiránynak megfelelő felsőfokú iskolai, illetve felsőfokú szakoktatói vagy műszaki oktatói végzettséggel és szakképzettséggel, f) kollégiumban, aki felsőfokú iskolai végzettséggel és szakképzettséggel,
g) szakközépiskolában a szakmai elméleti tantárgyak, valamint a tizenegyedik-tizenharmadik évfolyamon a szakmai előkészítő ismeretek oktatására, aki a képzés szakirányának megfelelő főiskolai szintű tanári vagy a képzés szakirányának megfelelő felsőfokú végzettséggel és szakképzettséggel rendelkezik abban az esetben, ha a bizonyítvány, oklevél megszerzése óta 1996. szeptember 1. napjáig az adott pedagógus-munkakörben legalább hét év szakmai gyakorlatot szerzett. A műszaki oktatói, szakoktatói munkakörben szerzett gyakorlatba be kell számítani a vállalati gyakorlati oktatásban szerzett gyakorlat idejét is. A szakmai gyakorlat idejének számításánál alkalmazni kell az e törvény 18. §-ának (5) bekezdésében foglaltakat.

(6) Ha a szakiskolában a gyakorlati képzést végző pedagógus nem rendelkezik középiskolai végzettséggel, és e törvény hatálybalépésekor
a) a nyugdíjjogosultság eléréséhez szükséges korhatár eléréséig legfeljebb öt évre van szüksége, a nyugdíjkorhatár eléréséig változatlan munkakörben tovább foglalkoztatható;
b) a nyugdíjjogosultság eléréséhez öt évnél több, de tíz évnél kevesebb időre van szüksége, legfeljebb a nyugdíjkorhatár eléréséig változatlan munkakörben tovább foglalkoztatható, ha legalább tíz év iskolai vagy vállalati gyakorlati oktató munkában szerzett gyakorlata van, a szükséges gyakorlat hiányában e törvény hatálybalépésének napjától számított öt év után csak akkor foglalkoztatható, ha megszerezte a középiskolai végzettséget;
c) a nyugdíjjogosultság eléréséhez szükséges korhatárig tíz évnél több, de tizenöt évnél kevesebb időre van szüksége, e törvény hatálybalépésének napjától számított öt év után csak akkor foglalkoztatható, ha megszerezte a középiskolai végzettséget;
d) a nyugdíjjogosultság eléréséhez szükséges korhatárig tizenöt évnél több időre van szüksége, e törvény hatálybalépésének napjától számított öt év után a 127. § (9) bekezdésében meghatározott feltételekkel lehet foglalkoztatni.

(7) Az e § alapján foglalkoztatott pedagógus (1)-(2) és (4)-(6) bekezdésben felsorolt iskolai végzettsége, képesítése pedagógus-munkakör betöltésére jogosító iskolai végzettség, illetve képesítés és a pedagógus besorolását a meglévő iskolai végzettsége, illetve képesítése alapján kell elvégezni.

(8) Azt a közalkalmazott pedagógust, akinek nincs pedagógus-szakvizsgája, az iskolai végzettsége és szakképzettsége alapján kell besorolni. Azt a közalkalmazott pedagógust pedig, aki pedagógus szakvizsgával rendelkezik, az ezt igazoló oklevél bemutatását követő év első munkanapjától kezdődően a pedagógus-szakvizsga alapján kell besorolni. A pedagógus-szakvizsgával egyenértékű a munkakör ellátásához szükséges végzettség és szakképzettség mellett az egyetemi vagy főiskolai szakirányú továbbképzésben szerzett – jogszabályban meghatározott – szakképzettség. A pedagógus-szakvizsgával egyenértékű, továbbá a munkakör ellátásához szükséges végzettséghez és szakképzettséghez kapcsolódó szakterületen szerzett tudományos fokozat, valamint a doktori cselekmény alapján szerzett doktori cím.

(9) A kötelező továbbképzésben való részvételt nem lehet megkövetelni attól, aki a 19. § (5) bekezdése hatálybalépésének napján az ötvenedik életévét betöltötte. A pedagógus-szakvizsga bevezetéséig a továbbképzésben való részvételi kötelezettség – jogszabályban meghatározottak szerint – áll be.

(10) Az előírt szakmai gyakorlat megléte esetén – megismételt pályázati eljárás alapján –
a) óvodavezető, illetve általános iskolai igazgató lehet az is, aki középfokú óvónőképzőben, óvónői, illetve középfokú tanítóképzőben szerzett tanítói végzettséggel rendelkezik,
b) alapfokú művészetoktatási intézményben igazgató lehet az is, aki zenekonzervatóriumban szerzett végzettséggel rendelkezik, feltéve, hogy a korábbi pályázati eljárásban nem jelentkezett olyan pályázó, aki rendelkezik megfelelő szakmai gyakorlattal, valamint az előírt felsőfokú iskolai végzettséggel.

(11) A diákparlamentet első ízben 1997-ben kell összehívni.

(12) A 127. § (1) bekezdésében meghatározott rendelkezéseket – ha nemzetközi megállapodás másképp nem rendelkezik – a magyar nevelési-oktatási intézményekben kiállított iskolai végzettségek és szakképzettségek tekintetében lehet alkalmazni. Az e rendelkezések alapján honosított oklevéllel, bizonyítvánnyal rendelkezőt 2004. szeptember 1-jétől kezdődően – a (13) bekezdésben meghatározott kivétellel – akkor lehet pedagógus-munkakörben foglalkoztatni, ha tanulmányait a felsőfokú pedagógus-szakképesítést nyújtó oktatásban megkezdte.

(13) A (12) bekezdésben foglaltaktól eltérően tovább foglalkoztatható
a) a nyugdíjjogosultság eléréséhez szükséges korhatárig az, akinek 1999. szeptember 1. napján a nyugdíjjogosultság eléréséhez szükséges korhatárig tíz évnél kevesebb ideje van hátra,
b) a honosított oklevélnek megfelelő pedagógus-munkakörben az, aki az adott pedagógus-munkakörben 1999. szeptember 1-jéig legalább hét év szakmai gyakorlatot szerzett.

A nevezési lap” nyomtatása:  Internet Explorer: „Fájl, nyomtatás” menüre, majd kijelölni a , ezután nyomtatási parancs „kijelölt terület”!

XXV. Pedagógus Kupa

NEVEZÉSI LAP

2017.01.21.

Csapatnév és elérhetőség (tel., e-mail, lev.cím*):…………………………………………

…………………………………………………………………………………

      NÉV, LAKCÍM                                                                       ISKOLA NEVE VAGY                                  

                                                                                                  VÉGZETTSÉG IGAZOLÁSA *      

1……………..……………………………………………………………………………………………

2……………..……………………………………………………………………………………………

3…………………..………………………………………………………………………………………

4…………………..……………………………………………………………………………………….

5……………………………………………………………………………………………………………

6…………………………………...……………………………………………………………………….

7……………………………………………………………………………………………………………

8……………………………………………………………………………………………………………

9………………………………………..……………………………………………………………………

10………………………………………..…………………………………………………………………..

11………………………………………..………………………………………………………………….

12……………………………………..……………………………………………………………………..

* Kérjük az intézmény nevét, ahol tanít, vagy diplomájának számát.

   Amennyiben nyelvvizsga hiányában nem kapta meg valaki a diplomáját, ebben az esetben az index számát kérjük

   megadni! Csak lezárt indexet fogadunk el!

  „BSc” diplomát is elfogadunk! MSc hallgatók „szülői ig.”

       Tisztelt csapatvezetők, játékosok, Kedves kollégák!

       Örömmel vettük jelentkezéseteket a XXV. Pedagógus Kupa és II. Fábián Tamás Teremlabdarúgó Emléktornára ( 2017. 01. 21. )! Az alábbiakban közöljük a jelentkezett csapatok csoportbeosztását.

       Ebben az évben is Domaszék ad otthont népszerű tornánknak.

       A mérkőzések pontos időbeosztását a „Helyszínek” oldalon találod. Ne felejtsétek el a nevezési lapot kinyomtatni a „Versenykiírás” oldalról, és a megfelelő igazolásokat magatokkal hozni!

       Bármilyen kérdésetek van, a megadott telefonszámon nyugodtan érdeklődjetek!

       Mindenkinek kívánok Boldog Új Évet és sikeres felkészülést!

A XXV. Pedagógus Kupa és  

II. Fábián Tamás Teremlabdarúgó Emléktornára

Jelentkezett csapatok:

„A” csoport: Domaszék

1. Deák Ferenc Gimnázium Szeged

    csap. vez,: Dargó Ferenc

 2.”Kutyákok

      csap. vez.: Sipos Zoltán

 3.”Tádé”

      csap. vez.: Petrovics Kálmán és Gyenge Balázs

 4.”Krúdy” –Szegedi Szakképzési Centrum

                        Krúdy Gyula Szakképző Iskolája

        csap. vez.: Molnár Zoltán

„B” csoport: Domaszék

1. „Ságvári” – SZTE Gyakorló Gimnázium és Általános Iskola (Szeged)

csap. vez.: Tóth Károly

    2.”Dudi Barátai SC”

       csap. vez.: Kovács Márk

        3. ”Zengő Alföld”

       csap. vez.: Bodó Attila

    4.MAT FC (Alsóváros)

      csap. vez.: Vámos-Poljak Zsolt

Kedves Sporttársak, Kollégák!

 

A torna 1993 – 2005. négy, 2006-2011. három, 2012-2014 -ben két helyszínen zajlott.

2015-2016-ban egy helyszínen rendeztük meg.

A Csongrád megyei Ásotthalom, Mórahalom, Zákányszék, Domaszék Sportcsarnokaiban ideális körülményeket teremtünk játékosnak, szurkolónak egyaránt. A nevezett csapatok számától és egyéb okoktól függ, hogy hány termet veszünk igénybe. Az utóbbi időkben kevesebben neveztek, ezért Mórahalom és Zákányszék csarnoka régóta nem „játszik”.

2015-2016 –ban egy helyszínen, Domaszéken zajlott a tíz csapatos torna. Két csoportban 1x25 perces meccsek voltak.

A XXV. Pedagógus Kupa és II. Fábián Tamás Teremlabdarúgó Emléktorna egy helyszínen zajlik: Domaszéken az „A”, „B” csoport mérkőzései.

Néhány szót Fábián Tamásról.

 1958-ban Szombathelyen született. Tanulmányait a Szegedi Tudományegyetemen végezte, előbb 1980-84 között földrajz-testnevelés szakos általános iskolai, majd 1986-89 között földrajz szakos középiskolai tanár szakon.A túrák, kirándulások szervezése már a főiskolai években fontos része lett életének. Természetesen az utazásokhoz kapcsolódó térképek, útikönyvek gyűjtése is megkezdődött.

Az ásványokba az 1980-as években szeretett bele, és legszebb példányait az akkor virágkorát élő Nagybánya környéki bányákból (Kapnik-, Erzsébet-, Herzsa-, Felsőbánya) gyűjtötte. Ez a szenvedély hozta létre azt a közel 3000 db-os állományt, aminek legszebb darabjai ma 4 helyszínen, Vasváron, Bonyhádon illetve Szegeden a Vadasparkban és az Agórában ejthet csodálatba gyereket, felnőttet, szakembert és laikust.

Világjáró, fotós, ásványgyűjtő, tanító lett.

Utazásai során bejárta Európa, Ázsia, Dél-Amerika, Afrika nevezetes, ismert és ismeretlen tájait, megcsodálta és megörökítette Izland vulkánjait, gejzírjeit. Előadásit azokra a megélt élményeire építette, amit a világ közel 50 országából gyűjtött. Új-Zélandon, Indiában, Nepálban, Tibetben, Marokkóban, Törökországban, Szíriában, Kenyában, Peruban, Argentínában, Patagóniaban, Kubában stb?kereste a válaszokat a geológia kérdéseire.

Fotóit ugyanazzal az aprólékossággal és műgonddal készítette, amivel az utakat tervezte, az ásványait válogatta, vagy a hétköznapi teendőit végezte.

A hátrahagyott diák, feljegyzések, beszámolók, dokumentálják azokat a természetföldrajzi ismereteket, amelyeket – az egykori földrajztudósokhoz hasonlóan – a világot járva, annak titkait kutatva, érdekességeit és veszélyeit megtapasztalva szerzett, és népszerű előadásain továbbadott. Nem csak az egyetemen hallgatták tartalmas, gazdagon illusztrált előadásait, gyakran hívták őt tudományos társaságok, diákcsoportok, nyugdíjas klubok, könyvtárak.

A Szegedi Tudományegyetem Természeti Földrajzi Tanszék állományába 1986-ban került. Alapvető feladata a terepgyakorlatok és a tanulmányi kirándulások vezetése, regionális természeti földrajzi gyakorlatok tartása, a Védett természeti értékek, a Természetvédelem földrajzi alapjai című kurzusok gyakorlatainak ellátása volt.

Rendszeresen tartott speciális kollégiumokat a Nemzeti parkok, a Kárpát-medence ásványai és a Magashegységek formakincse címmel, ami az egyik leglátogatottabb volt a karon.

Hatékonyan segítette a geotudományi érdeklődésű hallgatók beiskolázását, földrajzi versenyeket szervezett, rendszeresen publikált a Földrajz Tanításában, a Földgömbben.

Tagja volt a Magyar Hegymászó Klubnak, a Magyar Minerofil Társaságnak és egyik alapítója a Magyar Földtani Védegyletnek.

Utolsó, több hetes, afrikai expedíciójának egyik fő állomása, a világon egy egyedülálló geológiai képződmény, az etiópiai Erta Ale tűzhányó tevékenységének megfigyelése lett volna. A támadás a vulkán közelében, éjszaka érte táborukat 2012. január 16 –ról 17 –re virradó éjszaka 00:30 perc körül.  Tamás és barátja, Dr. Szabad Gábor az ismeretlen fegyveresek támadása során vesztette életét. 1994 –ben tagja volt a II. Pedagógus Kupa teremlabdarúgó torna győztes csapatának. A döntőben az Ő góljával nyert Ásotthalom csapata a Ságvári ellen 2:1 –re. (forrás: mfv.hu/tomi/)

 

Domaszék, „A   csoport: 1. Deák Ferenc Gimnázium Szeged

                                                       csap. vez: Dargó Ferenc

                                             2.”Krúdy” –Szegedi Szakképzési Centrum

                                                  Krúdy Gyula Szakképző Iskolája

                                                  csap. vez.: Molnár Zoltán

                                             3.”Kutyákok”

                                                  csap. vez.: Sipos Zoltán                                                 

                                              4.”Tádé”

                                                  csap. vez.: Petrovics Kálmán 

 

 

 Domaszék, „B” csoport: 1. „Ságvári” – SZTE Gyakorló Gimnázium

                                                 és Általános Iskola

                                                 csap.vez.: Tóth Károly  

                                            2. ”Dudi Barátai SC”

                                                 csap. vez.: Kovács Márk

                                                  

                                               3.  MAT FC (Alsóváros)

                                                        csap. vez.: Vámos-Poljak Zsolt

                                               4. ”Zengő Alföld”

                                                    csap. vez.: Bodó Attila

 

 

 

XXV. Pedagógus Kupa és II. Fábián Tamás Teremlabdarúgó Emléktorna eredményei

 

Domaszék, „A” csoport mérkőzései:

 

08:30: Deák – Krúdy            0:1  

09:10: KutyákokTádé        6:1      

09:50: KutyákokDeák       9:1     

10:30: Krúdy – Tádé             3:2    

11:10: Tádé – Deák               3:9

11:50: Krúdy – Kutyákok      3:4

 

Domaszék, „B” csoport mérkőzései:

 

12:30: Ságvári – MAT FC            3:1

13:10: Zengő Alföld – DBSC       2:1

13:50: Zengő A. – MAT FC          4:0

14:30: DBSC – Ságvári                 2:1

15:10: DBSC – MAT FC               0:10

15:50: Zengő A. – Ságvári             6:4 

 

 

Domaszék, 1. elődöntő:

 „A” csop. 1.  Kutyákok  „B” csop. 2.:MAT FC  (I.) 3:2

             2. elődöntő (2 x 15 perc):

 „A” csop. 2.:Krúdy  „B” csop. 1.:Zengő Alföld  2:6

 

                     Helyosztó a 3. helyért:

 

  I. vesztes:MAT FC  - II. vesztes: Krúdy  3:4

 

                    Helyosztó az 1. helyért:

 

I.                  győztes: Kutyákok - II. győztes: Zengő Alföld 1:1 

    hétméteresekkel: 3:1

 

 

 

 

A torna végeredménye: 1. Kutyákok

 Bányai Csaba, Cserenkó Szabolcs, Szálas János,

Sidó Szabolcs, Török Renátó, Retek Flórián, Sipos Zoltán csk.,

Sipos Árpád, Borbély Erik, Palyol Péter.

                       

                                       2. Zengő Alföld

                                       3. Krúdy

                                       4. MAT FC

 

Legjobb Kapus: Pluhár Gábor – Zengő Alföld

Legjobb mezőnyjátékos: Brinszki Adrián - Krúdy

Gólkirály: Bodó Attila – 4 gól (holtversenyben az idősebb jogán) – Zengő Alföld

Legrutinosabb játékos: Sipos Zoltán - Kutyákok

                 

Pillér takarékszövetkezet, Szt. Erzsébet Gyógyfürdő Mórahalom, Csongrád Megyei Szabadidősport Szövetség, Nógrádi Antal, vállalkozó – Ásotthalom, Somodi Sándor, borász - Ásotthalom , Németh István, pálinkafőző – Ásotthalom, Vigadó Étterem (Bubori Róbert) – Mórahalom, Mutter BT. – Ásotthalom, Domaszék Község Önkormányzata, Guczi Tibor – Ásotthalom, Fábián Tamás –Ért – Ék – Alapítvány, Rádió88, Délmagyarország,

Dlusztus Imre újságíró

 

 

 

 

 

                 

                  

 

 

 

        

      

 

               

 

                

 

 

 

I – XVIII. Torna szervezői

Gyenge Balázs, az ásotthalmi Kiss Ferenc Általános Iskola testnevelő tanára. Tel.: 06-20-3933335,  Levelezési cím: bgyenge@freemail.hu

Révész Gábor, a mórahalmi Sportcsarnok vezetője és az Általános Iskola tanítoja, testnevelője.

Tel.: 06-20-4108200, 06-70-3751071

Szondi Sándor, a zákányszéki Sportcsarnok vezetője. Tel.: 06-30-6062360

Németh László, a domaszéki Sportcsarnok vezetője. Tel.: 06-70-4523345

A torna játékvezetői 2008 -ban: Rácz László, Vezér Dezső, Keresztúri István

                                 2009 –ben: a Csongrád Megyei Labdarúgó Szövetség küldött játékvezetői.

RÉVÉSZ GÁBORNAK KÖSZÖNJÜK EDDIGI MUNKÁJÁT ÉS VISSZAVÁJRUK !

VEZÉR DEZSŐ JÁTÉKVEZETŐ ÉVEKIG VEZETTE A TORNÁKAT. SAJNOS 2010. FEBRUÁRJÁBAN ELHUNYT. NYUGODJÉK BÉKÉBEN!

A XIX - XXI. Torna szervezői:

Gyenge Balázs, az ásotthalmi Kiss Ferenc Általános Iskola testnevelő tanára. Tel.: 06-20-3933335,  Levelezési cím: bgyenge@freemail.hu

Szondi Sándor, a zákányszéki Sportcsarnok vezetője. Tel.: 06-30-6062360

Németh László, a domaszéki Sportcsarnok vezetője. Tel.: 06-70-4523345

A XXII-XXV. Torna szervezői: Gyenge Balázs, az ásotthalmi Kiss Ferenc Általános Iskola testnevelő tanára. Tel.: 06-20-3933335,  Levelezési cím: bgyenge@freemail.hu

                                Németh László, a domaszéki Sportcsarnok vezetője. Tel.: 06-70-4523345

.

A XVI. ( 2008. évi ) torna támogatói voltak.

A Csongrád Megyei Szabadidősport Szövetség,

Csongrád Megyei Sporthivatal, 

Mórahalom és Vidéke Takarékszövetkezet

Ásotthalom, Mórahalom, Zákányszék, Domaszék Önkormányzatai

Erdélyi Antal Vállakozó – Ásotthalom

Nógrádi Antal Vállalkozó – Ásotthalom

Turu Kálmán Hentesüzlet – Mórahalom

Somodi Sándor Borász –Ásotthalom

Zsuzsi Cukrászda – Ásotthalom

 Szeged Városi Sportigazgatóság

Fényes Vendéglő – Ásotthalom

A Varga Csárda - Mórahalom

Bubori Károly Vállalkozó - Mórahalom

Délmagyarország napilap

DFA Hugária KFT

 

A XVII. ( 2009. évi ) torna támogatói :

A Csongrád Megyei Szabadidősport Szövetség,

Csongrád Megyei Sporthivatal, 

Mórahalom és Vidéke Takarékszövetkezet

Ásotthalom, Mórahalom, Zákányszék, Domaszék Önkormányzatai

Erzsébet Gyógyfürdő, Mórahalom

Erdélyi Antal Vállakozó – Ásotthalom

Nógrádi Antal Vállalkozó – Ásotthalom

Turu Kálmán Hentesüzlet – Mórahalom

Somodi Sándor Borász –Ásotthalom

Zsuzsi Cukrászda – Ásotthalom

 Szeged Városi Sportigazgatóság

Fényes Vendéglő – Ásotthalom

A Varga Csárda - Mórahalom

Bubori Károly Vállalkozó - Mórahalom

Délmagyarország napilap

 

A XVIII. ( 2010. évi ) torna támogatói:

A Csongrád Megyei Szabadidősport Szövetség,

Csongrád Megyei Sporthivatal,

Pillér Takarékszövetkezet

Ásotthalom, Mórahalom, Zákányszék, Domaszék Önkormányzatai

Erzsébet Gyógyfürdő, Mórahalom

Nógrádi Antal Vállalkozó – Ásotthalom

Turu Kálmán Hentesüzlet – Mórahalom

Somodi Sándor Borász –Ásotthalom

Zsuzsi Cukrászda – Ásotthalom

A Varga Csárda - Mórahalom

Bubori Károly Vállalkozó - Mórahalom

Fődi István – Borász-Tanár-Játékos

Délmagyarország Napilap

 

A XIX. ( 2011. évi ) torna támogatói:

Pillér Takarékszövetkezet

 

 Erzsébet Gyógyfürdő – Mórahalom

 

 Domaszék, Zákányszék Önkormányzata

 

 Zsuzsi Cukrászda – Ásotthalom

 

 Turu Kálmán Hentesüzlet - Mórahalom

 

 Varga Csárda - Mórahalom  

 

 Petró Ferenc – Ásotthalom Polgármestere

 

 Nógrádi Antal – vállalkozó

 

Bubori Károly - vállalkozó

 

 Németh László – a domaszéki Sportcsarnok igazgatója

 

 Somodi Sándor – borász

 

 Dobák Sándor - borász   

 

 Molnár Pékség - Ásotthalom

 

 Délmagyarország, Délvilág                                            

 

A XX. ( 2012. évi ), jubileumi torna támogatói:

 Pillér Takarékszövetkezet

 

 Kel – Feder – Kelebia

 

 Erzsébet Gyógyfürdő – Mórahalom

 

 Ásotthalom, Domaszék, Zákányszék Önkormányzata

 

 Turu Kálmán Hentesüzlet - Mórahalom

 

 Varga Csárda - Mórahalom  

 

 Erdélyi Antal – Ásotthalom

 

 Nógrádi Antal – vállalkozó

 

 Bubori Károly - vállalkozó

 

 Somodi Sándor – borász

 

 Dobák Sándor - borász   

 

 Molnár Pékség - Ásotthalom

 

 Délmagyarország, Délvilág, Szegedma.hu, Magyar Rádió Szeged                                            

A XXI. ( 2013. évi ) torna támogatói:

Pillér Takarékszövetkezet

Erzsébet Gyógyfürdő – Mórahalom

Nógrádi Antal – vállalkozó

Kel-Feder – Kelebia

Ásotthalom, Domaszék Önkormányzata

Turu Kálmán Hentesüzlet – Mórahalom

Somodi Sándor Borász – Ásotthalom

Dobák Sándor Borász – Ásotthalom

Varga Csárda – Mórahalom

Németh István – Ásotthalom

Bubori Károly vállalkozó – Mórahalom / 2013 † /

Délmagyarország, Délvilág, Szegedma.hu, Magyar Rádió Szeged.

A XXII. ( 2014. évi ) torna támogatói:

Pillér Takarékszövetkezet

Erzsébet Gyógyfürdő – Mórahalom

Nógrádi Antal – vállalkozó, Ásotthalom

Kel-Feder – Kelebia

Ásotthalom, Domaszék Önkormányzata

Turu Kálmán Hentesüzlet – Mórahalom

Somodi Sándor Borász – Ásotthalom

Fenyő Panzió - Ásotthalom

Dobák Sándor Borász – Ásotthalom

Németh István – Ásotthalom

Mutter Bt. - Ásotthalom

Bubori Róbert vállalkozó – Mórahalom

CBA Príma - Szeged

Délmagyarország, Délvilág, Szegedma.hu, Magyar Rádió Szeged.

XXIII. ( 2015.évi ) torna támogatói:

Pillér Takarékszövetkezet

Erzsébet Gyógyfürdő – Mórahalom

Domaszék Önkormányzata

Turu Kálmán Hentesüzlet – Mórahalom

Somodi  Sándor Borász – Ásotthalom

Dobák Sándor Borász – Ásotthalom

Németh István – Ásotthalom

Mutter Bt. – Ásotthalom

Bubori Róbert – Mórahalom

Gárgyán Tibor – Mórahalom

Dlusztus Imre – újsáíró

Guczi Tibor - Ásotthalom

Délmagyarország, Délvilág

XXIV. (2016. évi ) torna támogatói:

Pillér takarékszövetkezet

Szt. Erzsébet Gyógyfürdő Mórahalom

Csongrád Megyei Szabadidősport Szövetség

Nógrádi Antal, vállalkozó - Ásotthalom

Somodi Sándor, borász - Ásotthalom

Németh István, pálinkafőző – Ásotthalom

Dobák Sándor, borász – Ásotthalom

Vigadó Étterem (Bubori Róbert) – Mórahalom

Mutter BT. – Ásotthalom

Domaszék, Ásotthalom Község Önkormányzatai

Guczi Tibor – Ásotthalom

Szekeres Zsolt, vállalkozó – Kübekháza

Fábián Tamás –Ért – Ék – Alapítvány

Kocsis Attila - testnevelő

Rádió88

Délmagyarország

XXV. (2017. évi ) torna támogatói:

Pillér takarékszövetkezet

Szt. Erzsébet Gyógyfürdő Mórahalom

Csongrád Megyei Szabadidősport Szövetség

Nógrádi Antal, vállalkozó - Ásotthalom

Somodi Sándor, borász - Ásotthalom

Németh István, pálinkafőző – Ásotthalom

Vigadó Étterem (Bubori Róbert) – Mórahalom

Mutter BT. – Ásotthalom

Domaszék Község Önkormányzatai

Guczi Tibor – Ásotthalom

Szekeres Zsolt, vállalkozó – Kübekháza

Fábián Tamás –Ért – Ék – Alapítvány

Rádió88

Délmagyarország

Dlusztus Imre újságíró